Rozvoj číselných představ dětí před nástupem do základní školy – Vladislava Čaňová
Vladislava Čaňová
Bachelor's thesis
Rozvoj číselných představ dětí před nástupem do základní školy
Development of numerical ideas of children before starting primary school
Anotácia:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Práce je zaměřena na oblast číselných představ dětí před nástupem do základní školy. Teoretická část poskytuje poznatky z oblasti vývoje dítěte předškolního věku a poznatky z oblasti utváření světa čísel u dětí před nástupem do základní školy. V aplikační části je zpracována sada aktivit zaměřená k rozvoji číselných představ dětí předškolního věku …viacAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-application character. The work is focused on the area of numerical ideas of children before entering primary school. The theoretical part provides knowledge in the field of development of preschool children and knowledge in the field of world formation of numbers in children before entering primary school. In the application part there is a set of activities focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čaňová, Vladislava. Rozvoj číselných představ dětí před nástupem do základní školy. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně kognitivní teorie a její využití v managementu
Natálie Turková -
Představy čísla u dětí předškolního věku
Veronika CHALUPOVÁ -
Představy o čísle a početních výkonech v předškolním věku
Kateřina SEIDLOVÁ -
Názorné představy mladšího dítěte o přirozeném čísle
Lenka Novotná