Ing. Jaroslav PUCHAR

Bachelor's thesis

Výukový modul pro předmět mikropočítače: sedmi-segmentový displej s klávesnicí

Educational module for microcontrollers course: seven-segment display with keyboard
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem 2x 4 místného sedmi-segmentového displeje pracujícího v časovém multiplexu s jednoduchou technologickou klávesnicí s 16 tlačítky. Jejím cílem je popsat postup návrhu a výroby hardwaru modulu. Je popsán postup práce v moderním a vysoce kvalitním návrhovém systému EAGLE, jež slouží ke tvorbě elektrických schémat a návrhu desek plošných spojů. Dále je popsána výroba …more
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with the design of 2x 4-digit seven-segment display, which works in time multiplex and with basic technological keyboard with 16 buttons. The aim of the thesis is to describe the concept and the process of the hardware production. In this work is described modern and high-quality layout system EAGLE, which is a system for creating electrical schematics and printed-circuit …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2007
Identifier: 6271

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2007
  • Supervisor: Ing. Petr Dostálek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PUCHAR, Jaroslav. Výukový modul pro předmět mikropočítače: sedmi-segmentový displej s klávesnicí. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies