Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou – Daniela Koželuhová
Daniela Koželuhová
Bakalářská práce
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Marketing Mix of Services Provided by Public Library Veselí nad Moravou
Anotace:
V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v nejbližším okolí, na odstranění nedostatků a vytvoření inovativních opatření tohoto marketingového mixu služeb. V práci je provedena analýza současného marketingového mixu služeb knihovny, popis konkurence a její …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on research of marketing mix of services provided by Public library Veseli nad Moravou. The main focus of this thesis is on comparing services provided by Public library with services provided by competitors in nearest surroundings. Important part of the thesis is also given to deficit elimination in curret merketing mix of servvices and to innovations that would lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koželuhová, Daniela. Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí
Adéla Vilímková -
Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu
Radek Svěrák -
Inovace marketingového mixu
Alena Šišmová -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková -
Inovace marketingového mixu
Ilona Válková -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová -
Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu
Miroslav Svěrák -
Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.
Daniel MESÁROŠ