Petra VRBOVÁ

Diplomová práce

Metody výuky čtení a formování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy

Methods of Learning to Read and the Formation of Literacy of Pupils of the 1st grade of Elementary School in the School Enviroment
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aktuální didaktické téma, které úzce souvisí s rozvíjením počáteční čtenářské a čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku. Teoretická část předkládané práce vymezuje stěžejní pojmy, na nichž práce staví, a také se zabývá metodami výuky čtení. Tato část se dále věnuje průběhu testování českých žáků v mezinárodním výzkumu PIRLS a jejich výsledkům. Staví také na …více
Abstract:
The thesis deals with the current didactic topic which is closely related to the development of initial reading literacy and reading literacy among younger school age pupils. The theoretical part defines main terms that are the core of the thesis and it also deals with teaching reading methods. This part is later devoted to the description of the procedure and results of Czech pupils testing in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRBOVÁ, Petra. Metody výuky čtení a formování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta