Bc. Pavel Zingl

Diplomová práce

Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce

Negotiation strategies and tactics in dealing with media concerning the yearly conditions of cooperation
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení vlivu ročních nebo dlouhodobých závazků inzerentů v médiích. Popíšu současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Přiblížím možnosti dlouhodobých závazků z hlediska jejich využívání, trendů, strategie i taktiky. Upozorním na výhody i problémy spojené s těmito závazky. Mediální analýzou a hloubkovým rozhovorem vedeným se zástupcem média i se zástupcem mediální agentury potvrdím …více
Abstract:
The aim of this work is to evaluate an impact of annual or long-term media buying commitments of the advertisers within various medias. I will describe current media market situation in the Czech Republic. I will elaborate on opportunities/possibilities of long-term media commitments in terms of their use, trends, strategies and tactics. I will point out benefits as well as potential issues associated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace