Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce – Bc. Pavel Zingl
Bc. Pavel Zingl
Diplomová práce
Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
Negotiation strategies and tactics in dealing with media concerning the yearly conditions of cooperation
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení vlivu ročních nebo dlouhodobých závazků inzerentů v médiích. Popíšu současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Přiblížím možnosti dlouhodobých závazků z hlediska jejich využívání, trendů, strategie i taktiky. Upozorním na výhody i problémy spojené s těmito závazky. Mediální analýzou a hloubkovým rozhovorem vedeným se zástupcem média i se zástupcem mediální agentury potvrdím …víceAbstract:
The aim of this work is to evaluate an impact of annual or long-term media buying commitments of the advertisers within various medias. I will describe current media market situation in the Czech Republic. I will elaborate on opportunities/possibilities of long-term media commitments in terms of their use, trends, strategies and tactics. I will point out benefits as well as potential issues associated …víceKlíčová slova
negociační strategie obchodní vyjednávání kooperativní strategie kompetitivní strategie ROI – return of investment mediální plánování výběrové řízení mediální agentura inzerent médium mediální analýza princip reciprocity negotiation strategy commercial negotiations cooperative strategy competitive strategy ROI return of investment media planning media tender media agency advertisers media media analysis the principle of reciprocity
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l6yv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Investments Efficiency (Net present Value, Return of Investment, IRR, etc.) in the Company
Bocheng Zhang -
Investigation into Impacts of Promotion Mix - Case Study of Crown Worldwide
Lidija Stojmirovic -
Machiavelismus a strategie sociální interakce v kontextu interpersonální závislosti
Jaroslav Malena -
Nové strategie v aplikaci na vybranou společnost
Jana Pastorčáková