Dobroslav SVOBODA

Bakalářská práce

Kriminalita mládeže jako odraz výchovy a výchovného prostředí

The juvenile dekliquency as a reverberation af upbringing and edukational environment
Anotace:
Tato práce upozorňuje na kriminalitu mládeže, která se v poslední době jeví jako celospo-lečenský problém. Teoretická část je zpracována v celkem čtyřech kapitolách obsahující základní informace k této problematice. První kapitola je zaměřena na základní příčiny a podmínky páchání kriminality mládeží, základní znaky této trestné činnosti a nejčastěji páchána trestná činnost mládeže. Druhá kapitola …více
Abstract:
This work draws attention to juvenile delinquency, which has recently been seen as social problems. The theoretical part is processed in a total of four chapters containing basic information on this issue. The first chapter is focused on the underlying causes and conditions of young people committing crime, the essential characteristics of this crime and most crime youth. The second chapter highlights …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Zveřejnit od: 14. 5. 2009
Identifikátor: 12149

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Hana Vykopalová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOBODA, Dobroslav. Kriminalita mládeže jako odraz výchovy a výchovného prostředí. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika