Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole – Ester OSTÁRKOVÁ
Ester OSTÁRKOVÁ
Bachelor's thesis
Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole
Drawing as a diagnostic tool for a kindergarten teacher
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi vyžití kresebných metod v práci učitelky mateřské školy. Teoretická část se opírá o studium relevantních zdrojů zvolené problematiky a popisuje lidskou psychiku, zvláštnosti dětí předškolního věku a rozsáhle objasňuje možnosti diagnostiky pomocí kresby. Cílem praktické části bylo ověření dvou postupů v rámci využití kresby jako diagnostické pomůcky. V rámci …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the possibilities of applying various drawing methods in the work of a kindergarten teacher. The theoretical part is based on the study of relevant resources of the chosen topic and describes human psyche, peculiarities of pre-school children and clarifies the possibilities of diagnostics through drawing. The aim of the practical part was to verify two procedures when …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OSTÁRKOVÁ, Ester. Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Kresba postavy v předškolním období
Pavlína HANÁKOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u dětí předškolního věku
Nikola NÁVRATOVÁ -
Kresba v předškolním věku
Radka VALENTOVÁ -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG