Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole – Ester OSTÁRKOVÁ
Ester OSTÁRKOVÁ
Bakalářská práce
Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole
Drawing as a diagnostic tool for a kindergarten teacher
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi vyžití kresebných metod v práci učitelky mateřské školy. Teoretická část se opírá o studium relevantních zdrojů zvolené problematiky a popisuje lidskou psychiku, zvláštnosti dětí předškolního věku a rozsáhle objasňuje možnosti diagnostiky pomocí kresby. Cílem praktické části bylo ověření dvou postupů v rámci využití kresby jako diagnostické pomůcky. V rámci …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the possibilities of applying various drawing methods in the work of a kindergarten teacher. The theoretical part is based on the study of relevant resources of the chosen topic and describes human psyche, peculiarities of pre-school children and clarifies the possibilities of diagnostics through drawing. The aim of the practical part was to verify two procedures when …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OSTÁRKOVÁ, Ester. Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Kresba postavy v předškolním období
Pavlína HANÁKOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u dětí předškolního věku
Nikola NÁVRATOVÁ -
Kresba v předškolním věku
Radka VALENTOVÁ -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG