Segmentace spotřebitelů podle vztahu ke značce – Jana Frühbauerová
Jana Frühbauerová
Diplomová práce
Segmentace spotřebitelů podle vztahu ke značce
Segmenting customers according to their brand preferences
Anotace:
Značka v posledních letech zaujímá stále dominantnější postavení nejen na trzích, ale i v myslích spotřebitelů a každý vnímá její intenzitu různě. Hlavním cílem diplomové práce je odkrýt, poznat a popsat tržní segmenty spotřebitelů, podle toho, jak jsou více či méně ovlivňováni značkou. Nejprve je provedena segmentace v softwarovém programu Data Analyzer za pomoci dat z projektu MML-TGI. Do tohoto …víceAbstract:
Recently, brands are getting more and more dominant, not only in the market, but also customers have started to feel different about them. The aim of the thesis is to find out, who is interested in brands and then to learn as much as possible about those. At first, there has been segmenting in software program Data Analyzer using the MML-TGI data. Several relating parameters have been chosen to that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35967
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35967
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská