Identifikace konkurenčního prostředí vybraného produktu – Jan Mikulka
Jan Mikulka
Master's thesis
Identifikace konkurenčního prostředí vybraného produktu
Competitive Environment Identification of a Selected Product
Anotácia:
Tato diplomová práce řeší analýzu konkurenčního prostředí vybraného produktu. Cílem práce vyhodnotit, jaké konkurenční prostředí působí na daný produkt v daném trhu. Vyhodnocení probíhalo na základě strategických analýz PESTLE analýza, analýza konkurence, Porterovy analýzy pěti sil, analýzy vlivu, analýzy konkurenčních faktorů, finanční analýzy, marketingového mixu, životního cyklu výrobku, měření …viacAbstract:
This diploma thesis solves the analysis of the competitive environment of a selected product. The aim of this work is to evaluate what competitive environment affects a given product in a given market. The evaluation was based on strategic analyzes PESTLE analysis, competition analysis, Porter's analysis of the five forces, impact analysis, analysis of competitive factors, financial analysis, marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141842
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedúci: Marcela Papalová
- Oponent: Richard Janalík
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova