Ing. Lukáš Frydrych

Bachelor's thesis

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)

Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje nástroje elektronické internetové reklamy a jejich následné použití ke konkrétním marketingovým účelům realitní kanceláře Edox reality s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing jako celek a jeho strukturu. Vybrané formáty jsou popsány podrobněji spolu se způsoby jejich měření. Praktická část se zabývá …more
Abstract:
This bachelor thesis describes instruments of electronic internet advertisement and their consequential application for particular marketing purposes of real estate agency Edox reality s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on the internet marketing as a whole and on its structure. Selected formats are closely described together with their measurement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní