Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů) – Ing. Lukáš Frydrych
Ing. Lukáš Frydrych
Bachelor's thesis
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje nástroje elektronické internetové reklamy a jejich následné použití ke konkrétním marketingovým účelům realitní kanceláře Edox reality s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing jako celek a jeho strukturu. Vybrané formáty jsou popsány podrobněji spolu se způsoby jejich měření. Praktická část se zabývá …moreAbstract:
This bachelor thesis describes instruments of electronic internet advertisement and their consequential application for particular marketing purposes of real estate agency Edox reality s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on the internet marketing as a whole and on its structure. Selected formats are closely described together with their measurement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x64oj/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRYDRYCH, Lukáš. \textit{Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/g6486f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
Jan Bambas -
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
Jan Bambas -
Budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu
Lucie Svojšová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Ondřej Balabuch -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta