Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů) – Ing. Lukáš Frydrych
Ing. Lukáš Frydrych
Bakalářská práce
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje nástroje elektronické internetové reklamy a jejich následné použití ke konkrétním marketingovým účelům realitní kanceláře Edox reality s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing jako celek a jeho strukturu. Vybrané formáty jsou popsány podrobněji spolu se způsoby jejich měření. Praktická část se zabývá …víceAbstract:
This bachelor thesis describes instruments of electronic internet advertisement and their consequential application for particular marketing purposes of real estate agency Edox reality s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on the internet marketing as a whole and on its structure. Selected formats are closely described together with their measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x64oj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRYDRYCH, Lukáš. \textit{Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/g6486f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
Jan Bambas -
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
Jan Bambas -
Budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu
Lucie Svojšová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Ondřej Balabuch -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta