Ing. Lukáš Frydrych

Bakalářská práce

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)

Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje nástroje elektronické internetové reklamy a jejich následné použití ke konkrétním marketingovým účelům realitní kanceláře Edox reality s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing jako celek a jeho strukturu. Vybrané formáty jsou popsány podrobněji spolu se způsoby jejich měření. Praktická část se zabývá …více
Abstract:
This bachelor thesis describes instruments of electronic internet advertisement and their consequential application for particular marketing purposes of real estate agency Edox reality s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on the internet marketing as a whole and on its structure. Selected formats are closely described together with their measurement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní