Jana Tkáčiková

Diplomová práce

Využití hierarchických bayesovských modelů v marketingovém výzkumu

Application of Hierarchical Bayesian Models in Market Research
Anotace:
V praxi se často setkáváme s daty, které je možné agregovat na více úrovních. Úkolem hierarchických modelů je tuto strukturu zachytit a využít možnosti agregace dat na jednotlivých úrovních k co nejefektivnějšímu využití informací obsažených v datech.Cílem práce bylo aplikovat hierarchické modely na data pocházející z reálného marketingového výzkumu a zhodnotit, nakolik je tento typ modelů pro řešení …více
Abstract:
In practice, we often work with data that can be aggregated on multiple levels. Role of hierarchical models is to reflect this structure and use data aggregation for more efficient use of information in data.Goal of the thesis is to apply hierarchical models on real life data coming from marketing research and evaluate their performance in solving specific problems compared to other types of models …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: Ondřej Vilikus
  • Oponent: Miroslav Plašil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75164

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika