Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem – Bc. Matěj Kavka
Bc. Matěj Kavka
Master's thesis
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
Design of Information Support for Customer Relationship Management
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem“ je analýza současného stavu, způsobu zavedení CRM systému a vytvoření konkrétního návrhu CRM řešení ve společ-nosti XYZ. První část je zaměřena na literární rešerši, která se zabývá významem CRM, projektového řízení a jeho metodami, řízením IT a měření výkonnosti CRM. V praktické části se zabývá současným CRM řešením …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis "Proposal of information support for customer relationship management" is the analysis of the current state and the method of implementing a CRM system and the creation of specific design of a CRM solution in the company XYZ. The theoretical part is focused on the literature search, which deals with the impor-tance of CRM, project management and its methods, IT management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uhcgm/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Reader: Ing. David Brandejs
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Business Informatics
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane