Influenceři a jejich vliv na rozhodnutí o studiu na vysoké škole – Michal Chráska
Michal Chráska
Diplomová práce
Influenceři a jejich vliv na rozhodnutí o studiu na vysoké škole
Influencers and their impact on future studies decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickou, v dnešní době vcelku moderní formou mar-ketingu, a to influencer marketingem. Cílem práce je analyzovat, zda má influencer marketing vliv při rozhodování žáků o volbě vysokoškolského studia. V teoretické části se věnuje uchopení influencer marketingu a zařazení této formy mezi nynější poznatky marketingu. Věnuje se formám, kterými se dá influencer marketing provádět …víceAbstract:
The diploma thesis deals with specific, modern form of marketing, and that is influencer marketing. The main goal of the thesis is to analyze, if influencer marketing has impact on decision making of students about going on the university after high school. The theoretical part of the thesis classifies influencer marketing into theoretical framework of marketing, deals with forms, by which influencer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72111
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2018
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72111
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vzdělávací instituce
Jan Preiss -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec -
Marketing vzdělávacích institucí v Číně
Alexandra SMOLÁKOVÁ -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK -
Marketing vzdělávací instituce
Pavel Šijan