Michal Chráska

Diplomová práce

Influenceři a jejich vliv na rozhodnutí o studiu na vysoké škole

Influencers and their impact on future studies decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickou, v dnešní době vcelku moderní formou mar-ketingu, a to influencer marketingem. Cílem práce je analyzovat, zda má influencer marketing vliv při rozhodování žáků o volbě vysokoškolského studia. V teoretické části se věnuje uchopení influencer marketingu a zařazení této formy mezi nynější poznatky marketingu. Věnuje se formám, kterými se dá influencer marketing provádět …více
Abstract:
The diploma thesis deals with specific, modern form of marketing, and that is influencer marketing. The main goal of the thesis is to analyze, if influencer marketing has impact on decision making of students about going on the university after high school. The theoretical part of the thesis classifies influencer marketing into theoretical framework of marketing, deals with forms, by which influencer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2018
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72111

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management