Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku – Romana Trhlíková
Romana Trhlíková
Bakalářská práce
Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku
Symbolism in the Drawing of the Enchanted Family by Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Zabývá se kresbou začarované rodiny u dětí předškolního věku a její symbolikou. Cílem práce je popsat význam kresby začarované rodiny u dětí předškolního věku a symboly, které se v ní objevují. Teoretická část práce popisuje specifika předškolního období dítěte a jeho vývoje, včetně rodinného prostředí a jeho významu pro vývoj dítěte. Dále se zaměřuje …víceAbstract:
The bachelor thesis is of theoretical-empirical character. It deals with the drawing of an enchanted family by preschool children and its symbolism. The aim of the thesis is to describe the meaning of the drawing of the enchanted family by preschool children and the symbols that appear in it. The theoretical part of the thesis describes the specifics of the preschool period of the child and its development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trhlíková, Romana. Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Kresba rodiny a začarované rodiny u dětí předškolního věku
Silvie ŘEHOŘÍKOVÁ -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba rodiny u dětí předškolního věku
Pavlína NASTOUPILOVÁ -
Diagnostika rodiny s handicapovaným dítětem pomocí kresby začarované rodiny
Veronika ŽÁČKOVÁ -
Kresba začarované rodiny jako ukazatel rodinných vztahů
Nikola KUBÁŇOVÁ -
Kresba začarované rodiny a rozdíly v kresbě u dětí z úplných rodin, neúplných rodin a dětí z dětských domovů
Terezie ŘÁNKOVÁ -
Kresba začarované rodiny dětí z úplných a neúplných rodin v souvislosti s attachmentem
Ludmila KALČÍKOVÁ -
Vývoj kresby dítěte předškolního věku
Zuzana Bednářová