Barbora Samková

Diplomová práce

Social media marketing českých mobilních operátorů

Social Media Marketing of Czech Mobile Operators
Anotace:
Cílem práce je rozebrat možnosti prezentace firmy v prostředí sociálních médií se zaměřením na Twitter, určit, zda přítomnost firmy v tomto prostředí může ovlivnit (pozitivní) vnímání značky a v neposlední řadě doporučit, jak by firma měla na Twitteru komunikovat. Teoretická část, na základě poznatků získaných z odborné literatury, výzkumů a statistik, popisuje základní definice a principy sociálních …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the possibility of presentation of the company in an environment of social media with a focus on Twitter, to determine whether the presence of the company in this environment can affect (positively) brand perception and finally to recommend how the company should communicate on Twitter. The theoretical part describes definitions and the basic principles of social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Lenka Šírová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34587

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod