Social media marketing českých mobilních operátorů – Barbora Samková
Barbora Samková
Diplomová práce
Social media marketing českých mobilních operátorů
Social Media Marketing of Czech Mobile Operators
Anotace:
Cílem práce je rozebrat možnosti prezentace firmy v prostředí sociálních médií se zaměřením na Twitter, určit, zda přítomnost firmy v tomto prostředí může ovlivnit (pozitivní) vnímání značky a v neposlední řadě doporučit, jak by firma měla na Twitteru komunikovat. Teoretická část, na základě poznatků získaných z odborné literatury, výzkumů a statistik, popisuje základní definice a principy sociálních …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the possibility of presentation of the company in an environment of social media with a focus on Twitter, to determine whether the presence of the company in this environment can affect (positively) brand perception and finally to recommend how the company should communicate on Twitter. The theoretical part describes definitions and the basic principles of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34587
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Lenka Šírová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34587
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed