Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou – Štěpánka Habrmanová
Štěpánka Habrmanová
Bakalářská práce
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
Differences Between a National and a Regional Advertising Agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou a jejich důvody. Klade si za cíl, aby si čtenář uvědomil rozdělení a určitou potřebu tohoto rozdělení, které umožňuje firmám a potencionálním klientům rozhodnout se, se kterou reklamní agenturou budou chtít navázat spolupráci. Následující kapitoly v teoretické části popisují současnou strukturu reklamních agentur a …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the differences between national and regional advertising agencies and the reasons for them. It aims to make the reader aware of the division and the definite need for this division to allow companies and potential clients to decide which one they want to partner with. The following chapters in the theoretical part describe the current structure of advertising agencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Habrmanová, Štěpánka. Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Tomáš Janda -
Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
Lucie Toncerová -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Andrea Vránová -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko