Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou – Štěpánka Habrmanová
Štěpánka Habrmanová
Bachelor's thesis
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
Differences Between a National and a Regional Advertising Agency
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou a jejich důvody. Klade si za cíl, aby si čtenář uvědomil rozdělení a určitou potřebu tohoto rozdělení, které umožňuje firmám a potencionálním klientům rozhodnout se, se kterou reklamní agenturou budou chtít navázat spolupráci. Následující kapitoly v teoretické části popisují současnou strukturu reklamních agentur a …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the differences between national and regional advertising agencies and the reasons for them. It aims to make the reader aware of the division and the definite need for this division to allow companies and potential clients to decide which one they want to partner with. The following chapters in the theoretical part describe the current structure of advertising agencies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HABRMANOVÁ, Štěpánka. \textit{Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/g6ixd7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Habrmanová, Štěpánka. Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Tomáš Janda -
Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
Lucie Toncerová -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Andrea Vránová -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko