Štěpánka Habrmanová

Bakalářská práce

Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou

Differences Between a National and a Regional Advertising Agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou a jejich důvody. Klade si za cíl, aby si čtenář uvědomil rozdělení a určitou potřebu tohoto rozdělení, které umožňuje firmám a potencionálním klientům rozhodnout se, se kterou reklamní agenturou budou chtít navázat spolupráci. Následující kapitoly v teoretické části popisují současnou strukturu reklamních agentur a …více
Abstract:
This bachelor thesis examines the differences between national and regional advertising agencies and the reasons for them. It aims to make the reader aware of the division and the definite need for this division to allow companies and potential clients to decide which one they want to partner with. The following chapters in the theoretical part describe the current structure of advertising agencies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Lubomír Konečný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Habrmanová, Štěpánka. Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce