Simona Bažantová

Diplomová práce

Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování

Experimental investigation and influence of aesthetics of packaging, the price and knowledge of the brand of cola drinks on consumer decision-making
Anotace:
Cílem práce je zjistit významnost faktorů (estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů) při spotřebitelském rozhodování studentů Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. A zároveň experimentálně zkoumat možnosti zjištění nejvýznamnějších faktorů, při spotřebitelském rozhodování, s použitím zařízení eye-tracking. Výzkum probíhá ve třech fázích. Fáze předvýzkumu definuje proměnné …více
Abstract:
The goal of my thesis is to find out significance of factors (aesthetic package design, price and knowledge of the brand of cola’s drinks) during consumer decision of students of the Faculty of Management of the University of Economics in Prague. Exploring experimentally the possibilities of finding the most important factors during consumer decision, using an eye-tracking equipment. Exploration takes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2019
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Vladislav Bína

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78209

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma