Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování – Simona Bažantová
Simona Bažantová
Diplomová práce
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
Experimental investigation and influence of aesthetics of packaging, the price and knowledge of the brand of cola drinks on consumer decision-making
Anotace:
Cílem práce je zjistit významnost faktorů (estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů) při spotřebitelském rozhodování studentů Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. A zároveň experimentálně zkoumat možnosti zjištění nejvýznamnějších faktorů, při spotřebitelském rozhodování, s použitím zařízení eye-tracking. Výzkum probíhá ve třech fázích. Fáze předvýzkumu definuje proměnné …víceAbstract:
The goal of my thesis is to find out significance of factors (aesthetic package design, price and knowledge of the brand of cola’s drinks) during consumer decision of students of the Faculty of Management of the University of Economics in Prague. Exploring experimentally the possibilities of finding the most important factors during consumer decision, using an eye-tracking equipment. Exploration takes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78209
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2019
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Vladislav Bína
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŽANTOVÁ, Simona. \textit{Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/g6nnta/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78209
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Eye tracking v marketingu
Lukáš Holík