Event marketing jako efektivní způsob komunikace – Bc. Marcela MALENKOVÁ
Bc. Marcela MALENKOVÁ
Diplomová práce
Event marketing jako efektivní způsob komunikace
Event marketing as an Effective Way of Communication
Anotace:
Event marketing zastává v současné době silnou pozici jako nástroj komunikace a to nejen v rámci prostředí vnějšího, ale využívají ho i personalisté v rámci prostředí vnitřního.Event marketing má schopnost oslovit přesně definovanou cílovou skupinu a to za předpokladu integrace do komunikačního mixu. V této podobě je jako prostředek komunikace nenahraditelný. Samozřejmě je nutné se držet při organizaci …víceAbstract:
Nowadays event marketing holds a strong position as a means of communication not only within the external environment; however, HR people use it wihin the internal environment as well. Event marketing is capable of addressing an accurately defined target group with the view of integration into the communication mix. It is irreplaceable in this form as a means of communication. Of course it is necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
18580
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALENKOVÁ, Marcela. Event marketing jako efektivní způsob komunikace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti Tamat Elektro, s.r.o.
Pavel Vrchotka -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti Emirates
Natálie Nestrašilová -
Zhodnocení podnikatelského prostředí vybrané společnosti
Simona Polášková -
Vyhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí u zemědělské společnosti Dubné, a. s.
Ivana Brožová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Analýza procesu strategického řízení vybrané společnosti
Jan Šlapák -
Analýza a zhodnocení vnitřního kontrolního systému v konkrétním prostředí obchodní společnosti
Gabriela Pindorová