Uplatnění psychologie v marketingu – Bc. Kristýna Kastenová
Bc. Kristýna Kastenová
Diplomová práce
Uplatnění psychologie v marketingu
The application of psychology in marketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na specifické téma, kterým je obsah a grafická část webové stránky a na způsob jakým působí na uživatele z psychologického hlediska. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část představuje základ zabývající se psychologií, marketingem a také tvorbou efektivního obsahu pro webovou stránku., tak aby byla uživatelsky příjemná a podněcovala …víceAbstract:
This thesis is dedicated to a research of website text and graphic content from a psychology point of view. The thesis is separated into three parts, theoretical one, analytical one and proposal one. The theoretical one presents a basic psychology and marketing approaches and also some basic parts related to a content creation of websites, so it will be user friendly and invokes buying stuff. Next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12238/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASTENOVÁ, Kristýna. \textit{Uplatnění psychologie v marketingu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/g6v3k6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Webová aplikace pro zobrazení dat z meteorologické stanice
Tomáš Jochec -
Uživatelské testování webových stránek ONLIFE s návrhem řešení zjištěných problémů
Alena Bulvová -
Firma v konkurenčním prostředí
Eliška Tučková -
Prediktivní uživatelské rozhraní
Jitka Viceníková -
Webová grafika a její tvorba v rámci IT předmětů
Radek Lachnit -
Webová aplikace pro pokročilé sdílení souborů v univerzitním prostředí
Karolína VORLÍČKOVÁ -
Kritická analýza user experience a user interface dizajnu u webových stránok vybraných knižníc v Českej republike
Sabína Hoosová -
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo