Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko – Sarah VESELOVSKÁ
Sarah VESELOVSKÁ
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Customer satisfaction of Penzion Hřensko
Anotace:
V dnešní době, kdy jsou firmy orientovány především na zákazníka, je zákaznická spokojenost považována za jeden z hlavních faktorů konkurenční výhody, získání nových zákazníků a udržení si těch současných. Z odborné literatury vyplývá, že pro dosažení vyšší úrovně spokojenosti zákazníků je pro ubytovací zařízení také klíčová kvalita poskytovaných služeb a její neustálé zlepšování. Cílem této práce …víceAbstract:
Nowadays, when companies are primarily customer-oriented, customer satisfaction is considered one of the main factors of competitive advantage, gaining new customers and retaining existing ones. The literature shows that the quality of the services provided and its continuous improvement is also crucial for the accommodation facility in order to achieve a higher level of customer satisfaction. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELOVSKÁ, Sarah. Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti klientů zdravotních pojišťoven
Jakub Zajíc -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Návrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Vít Litoš