Sarah VESELOVSKÁ
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Customer satisfaction of Penzion Hřensko
Abstract:
V dnešní době, kdy jsou firmy orientovány především na zákazníka, je zákaznická spokojenost považována za jeden z hlavních faktorů konkurenční výhody, získání nových zákazníků a udržení si těch současných. Z odborné literatury vyplývá, že pro dosažení vyšší úrovně spokojenosti zákazníků je pro ubytovací zařízení také klíčová kvalita poskytovaných služeb a její neustálé zlepšování. Cílem této práce …moreAbstract:
Nowadays, when companies are primarily customer-oriented, customer satisfaction is considered one of the main factors of competitive advantage, gaining new customers and retaining existing ones. The literature shows that the quality of the services provided and its continuous improvement is also crucial for the accommodation facility in order to achieve a higher level of customer satisfaction. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELOVSKÁ, Sarah. \textit{Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/g6vj51/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELOVSKÁ, Sarah. Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti klientů zdravotních pojišťoven
Jakub Zajíc -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Návrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Vít Litoš