Sarah VESELOVSKÁ

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko

Customer satisfaction of Penzion Hřensko
Abstract:
V dnešní době, kdy jsou firmy orientovány především na zákazníka, je zákaznická spokojenost považována za jeden z hlavních faktorů konkurenční výhody, získání nových zákazníků a udržení si těch současných. Z odborné literatury vyplývá, že pro dosažení vyšší úrovně spokojenosti zákazníků je pro ubytovací zařízení také klíčová kvalita poskytovaných služeb a její neustálé zlepšování. Cílem této práce …more
Abstract:
Nowadays, when companies are primarily customer-oriented, customer satisfaction is considered one of the main factors of competitive advantage, gaining new customers and retaining existing ones. The literature shows that the quality of the services provided and its continuous improvement is also crucial for the accommodation facility in order to achieve a higher level of customer satisfaction. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VESELOVSKÁ, Sarah. Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická