Šárka Nováková
Master's thesis
Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome
Loyalty system of Lancôme Beauty Institute
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit věrnostní systém Lancôme Beauty Institutu a zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic s nabízenými výhodami a popřípadě navrhnout možnosti vylepšení systému. V teoretické části jsem se zaměřila na obecnou definici spokojenosti zákazníka a péči o něj. Důležitým bodem je získávání, vytváření a udržování zákazníků, které vede až k vytváření věrnosti. Pro pochopení …moreAbstract:
The aim of this paper is to evaluate the loyalty system of Lancôme Beauty Institute and ascertain with the use of questionnaire investigation the satisfaction of customers with offered benefits and alternatively suggest the possibilities of improvement of the system. The theoretical part is focused on the general definition of customer satisfaction. The important part is recruitment, maintaining and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28964
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2011
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Lucie Marádová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Andrea Burrows