Šárka Nováková

Master's thesis

Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome

Loyalty system of Lancôme Beauty Institute
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit věrnostní systém Lancôme Beauty Institutu a zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic s nabízenými výhodami a popřípadě navrhnout možnosti vylepšení systému. V teoretické části jsem se zaměřila na obecnou definici spokojenosti zákazníka a péči o něj. Důležitým bodem je získávání, vytváření a udržování zákazníků, které vede až k vytváření věrnosti. Pro pochopení …more
Abstract:
The aim of this paper is to evaluate the loyalty system of Lancôme Beauty Institute and ascertain with the use of questionnaire investigation the satisfaction of customers with offered benefits and alternatively suggest the possibilities of improvement of the system. The theoretical part is focused on the general definition of customer satisfaction. The important part is recruitment, maintaining and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2011
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Lucie Marádová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28964

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod