Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome – Šárka Nováková
Šárka Nováková
Diplomová práce
Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome
Loyalty system of Lancôme Beauty Institute
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit věrnostní systém Lancôme Beauty Institutu a zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic s nabízenými výhodami a popřípadě navrhnout možnosti vylepšení systému. V teoretické části jsem se zaměřila na obecnou definici spokojenosti zákazníka a péči o něj. Důležitým bodem je získávání, vytváření a udržování zákazníků, které vede až k vytváření věrnosti. Pro pochopení …víceAbstract:
The aim of this paper is to evaluate the loyalty system of Lancôme Beauty Institute and ascertain with the use of questionnaire investigation the satisfaction of customers with offered benefits and alternatively suggest the possibilities of improvement of the system. The theoretical part is focused on the general definition of customer satisfaction. The important part is recruitment, maintaining and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Lucie Marádová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Andrea Burrows