Šárka Nováková

Diplomová práce

Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome

Loyalty system of Lancôme Beauty Institute
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit věrnostní systém Lancôme Beauty Institutu a zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic s nabízenými výhodami a popřípadě navrhnout možnosti vylepšení systému. V teoretické části jsem se zaměřila na obecnou definici spokojenosti zákazníka a péči o něj. Důležitým bodem je získávání, vytváření a udržování zákazníků, které vede až k vytváření věrnosti. Pro pochopení …více
Abstract:
The aim of this paper is to evaluate the loyalty system of Lancôme Beauty Institute and ascertain with the use of questionnaire investigation the satisfaction of customers with offered benefits and alternatively suggest the possibilities of improvement of the system. The theoretical part is focused on the general definition of customer satisfaction. The important part is recruitment, maintaining and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Lucie Marádová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28964

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod