Petra Sloupová

Bachelor's thesis

Multilevel marketing v praxi

Multilevel marketing in practice
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o multilevel marketingu v současné době. Počet společností fungující na principu multilevel marketingu za posledních dvacet let značně vzrostl. V teoretické části jsou dále uvedena kritéria, která je vhodná brát v úvahu při volbě konkrétní společnosti MLM. Praktická část je věnována mínění respondentů ohledně MLM. Součástí je také analýza společnosti Oriflame. Na základě …more
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with multilevel marketing (MLM) in practice. The number of companies based on multilevel marketing has been enormly increased during the last 20 years. The main conditions for the entrance into the serious MLM company are described in this thesis. The practical part of the Bacelor's thesis deals with people's opinion of multilevel marketing and about multilevel marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Jana Norková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22164

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management