Digitální marketing včetně projektové studie – Bc. Anna Přibylová
Bc. Anna Přibylová
Bachelor's thesis
Digitální marketing včetně projektové studie
Digital marketing including project study
Abstract:
Autorka zkoumá fenomén digitálního marketingu a klade si za cíl posoudit jeho vliv na mladou generaci. Literární rešerše uvádí základní poznatky o digitálním marketingu a mladé generaci na internetu. Projektová studie se nejdříve zabývá segmentací mladé generace včetně její závislosti na internetu v relaci k poznatkům získaných analýzou odborné literatury. Následně autorka realizuje vlastní výzkumné …moreAbstract:
The author examines the phenomena of digital marketing with the aim of evaluation it is influence on the young generation. Literary reserse states the basic knowledge of digital marketing of the young generation on the internet. The projekt study deals first with the segment of young generation, including it is dependence on the internet in relation to knowledge obtained from the analysis of professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ybqg6/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Génération Y et marketing de mode des marques de pret-a-porter dans l'industrie de mode - Le cas de Chanel
Darina UJOVÁ -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva