Zuzana POKLOPOVÁ

Bakalářská práce

Visualisierung der Grammatik im Unterricht

Visualisation of grammar in education
Abstract:
This bachelor thesis deals with the pictures, which represent some grammatical phenomenon. This work is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part explains the advantages of visualization for teaching and learning, how it could be helpful during the learning process. It concentrates more closely on the adjective visual (e.g. visual perception, visual learning type …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vizuáliemi, které reprezentují nějaký gramatický jev. Práce je rozdělená do dvou částí - teoretická část a praktická část. Teoretická část vysvětluje výhody vizualizace při učení a také to, jak by mohla pomoci při procesu učení. Největší důraz je kladen na přídavné jméno vizuální (např. vizuální vnímání, vizuální typ učení). Hlavním úkolem praktické časti bylo zjistit, jestli …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Prof. PhDr. Věra Höppnerová, DrSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POKLOPOVÁ, Zuzana. Visualisierung der Grammatik im Unterricht. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.