Visualisierung der Grammatik im Unterricht – Zuzana POKLOPOVÁ
Zuzana POKLOPOVÁ
Bakalářská práce
Visualisierung der Grammatik im Unterricht
Visualisation of grammar in education
Abstract:
This bachelor thesis deals with the pictures, which represent some grammatical phenomenon. This work is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part explains the advantages of visualization for teaching and learning, how it could be helpful during the learning process. It concentrates more closely on the adjective visual (e.g. visual perception, visual learning type …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá vizuáliemi, které reprezentují nějaký gramatický jev. Práce je rozdělená do dvou částí - teoretická část a praktická část. Teoretická část vysvětluje výhody vizualizace při učení a také to, jak by mohla pomoci při procesu učení. Největší důraz je kladen na přídavné jméno vizuální (např. vizuální vnímání, vizuální typ učení). Hlavním úkolem praktické časti bylo zjistit, jestli …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. PhDr. Věra Höppnerová, DrSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKLOPOVÁ, Zuzana. Visualisierung der Grammatik im Unterricht. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.