Pavel Berky
Bakalářská práce
Herní konzole a technologie
Game consoles and technologies
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je herní konzole a technologie. Cílem práce je charakteristika herních konzolí a informačních technologií, které souvisí s hraním her, a nastínění rozdílů mezi hraním na konzolích a počítačích. V první části je uveden vývoj jednotlivých konzolí a technologií a jejich obecné členění. Dále je představen herní průmysl spolu se současnými trendy a nahlédnutím do možné budoucnosti …víceAbstract:
The bachelor's thesis topic is game consoles and technologies. The aim of the work is characteristic of game consoles, and information technologies related to gaming, and outlining the differences between playing on consoles and computers. In the first part is shown the development of the individual consoles and technologies and their general classification. Furthermore is introduced the gaming industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Nejvhodnější herní engine pro začátečníky
Lukáš Vacula
Název
Vložil
Vloženo
Práva