Možnosti využití technik mindfulness ve školním prostředí – Eliška LAJDOVÁ
Eliška LAJDOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti využití technik mindfulness ve školním prostředí
Possible Uses of Mindfulness Techniques in the School Environment
Abstract:
Tato práce se zabývá technikou mindfulness (všímavost) a možnostmi jejího využití v rámci školního prostředí. Teoretická část poskytuje úvod do tématu duševní hygieny, v rámci které následně představuje mindfulness jako jednu z jejích metod. Mindfulness je dále detailně představena a v závěru je uvedena v kontextu školního prostředí. Praktická část práce se zabývá tím, jaký vliv na názory a postoje …moreAbstract:
This thesis examines the mindfulness technique and its possible uses in the school environment. The theoretical part provides an introduction into the topic of mental hygiene and introduces mindfulness as one of its possible methods. Mindfuless is then thoroughly explained and put into context with the school environment. The practical part examines the effects of a personal experience with mindfulness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Janka Křížová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAJDOVÁ, Eliška. Možnosti využití technik mindfulness ve školním prostředí. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / AJ-NJ
Theses on a related topic
-
Duševní hygiena a stres ve školním prostředí
Luděk Rýdlo -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Milan Škrdleta -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Radomíra Kracíková -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Dominika Kropáčková -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Kamila Fričová -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Tomáš Jehlička -
Zefektivnění cvičebního procesu za pomoci techniky „Mindfulness“
Veronika Hubinová -
Mindfulness jako prevence syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků.
Kateřina HORNOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
30/4/2021