Bc. Milan Milata

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty

Customer relationship management and value creation and value added
Abstract:
Práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky, tvorba hodnoty a přidané hodnoty. Každý z lidí má svoje potřeby a metody jak si splnit svůj sen. Každému vyhovuje jiný druh zboží a služeb a podle toho také lidé nakupují. Každý pochází z jiného prostředí, každý má jiné zvyky. Ale jednu věc mají všichni lidé společnou. Všichni chtějí perfektně nakoupit a být nadmíru spokojeni s výrobkem či službou …more
Abstract:
The work deals with customer relationship management, value creation and added value. Every people has its own needs and methods as you fulfill your dream. Each suits a different kind of goods and services according to the people buy. Each comes from different backgrounds, everyone has different customs. But one thing all human beings have in common. Everybody wants to be perfect to buy and very satisfied …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní