Propagační strategie rádia Impuls – Bc. Šárka HAMANOVÁ
Bc. Šárka HAMANOVÁ
Diplomová práce
Propagační strategie rádia Impuls
Promotion strategy of Radio Impuls
Anotace:
Rádio Impuls bývalo nejposlouchanějším soukromým rádiem. Podle výsledků Mediaprojektu mu ubývá posluchačů a na paty mu šlapou ostatní soukromé celoplošné rozhlasové stanice. Pokles poslechovosti může zastavit jedině koordinace programu s marketingem. Přestože Rádio Impuls investuje ročně miliony korun do reklamy a dalších marketingových aktivit, činí tak na základě okamžitých nápadů, které nezapadají …víceAbstract:
Radio station Impuls used to be the most listened to radio station of all the private radio networks in Czech Republic. According to a latest survey done by Mediaprojekt the radio station loses it's listeners to other private whole-area radio stations. Only coordination of the program with marketing can help to stop this decline of listener-ship. Despite the fact that radio Impuls invests millions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 4. 5. 2015
Identifikátor:
476
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMANOVÁ, Šárka. Propagační strategie rádia Impuls. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.