Consumer Perception of Organic Food in Armenia – Inessa Avagyan
Inessa Avagyan
Master's thesis
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Vnímání spotřebitelu na biopotraviny v Arménii
Abstract:
Sektor s organickými potravinami je v Arménii považován za jeden z perspektivních. Přesto nejsou dostupná data, která by přibližovala postoj konzumentů k těmto potravinám. Tato diplomová práce měla za cíl prozkoumat spotřebitelské vnímání organických/bio potravin u arménských spotřebitelů. Hlavním cílem práce bylo přiblížit současnou situaci v zemi, odhalit tak úroveň povědomí u arménských spotřebitelů …moreAbstract:
Organic sector has been acknowledged as one of the prominent ones in Armenia. In spite of that not enough data has been collected to apprehend the attitude of buyers present in the country. This master’s thesis is targeted to examine the Armenian consumers perception of organic/bio food. The main objective was to uncover the current situation in the country, to see what the level of awareness among …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79736
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Andrea Escobar Rios
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79736
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková