Bc. Iva Strnadová
Diplomová práce
Český nezávislý film
Czech independent film
Anotace:
V magisterské diplomové práci se věnujeme současné české filmové nezávislé scéně a jejím specifikům. Snažili jsme se odpovědět na výzkumnou otázku: „Jaká jsou úskalí českého, myšlenkově nezávislého, filmu?“ Zaměřili jsme se na historii a celosvětový kontext nezávislosti ve filmu. Pokusili jsme se charakterizovat prostor českého nezávislého filmu. Věnujeme se jak tvůrcům, tak producentům i kritice. …víceAbstract:
The master's thesis is focused on contemporary Czech film independent scene and its peculiarities. We have tried to answer the question: "What are the pitfalls of Czech and intellectually independent movie?“ We focused on the history and global context of independence in film. We have attempted to characterize the scope of the Czech independent film. We deal with both filmmakers and producers and criticism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/qecdi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Aujezdský
- Oponent: MgA. Jan Motal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/qecdi/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Rozhlasová a televizní dramaturgie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Revizní lékař jako nástroj dohledu nad výdaji veřejného financování zdravotnictví
Zdeněk Vavro -
Dohled České národní banky nad finančním trhem: Dohled kapitálovým trhem – směrnice o trzích s finančními nástroji (MiFID) a její implementace do českého finančního práva
Petr Zapletal -
Státní dohled nad exekuční činností
Denisa Rohanová -
Ideální model organizace dohledu nad finančním trhem
Ondřej KOVÁŘ -
Osmdesát dopisů
Jan ODSTRČIL -
Osmdesát dopisů
Jan ODSTRČIL -
Transcendence ve filmech Václava Kadrnky
Aleš Pojar -
Kto, ako a prečo vôbec produkuje na Slovensku dokument pre kiná? Situačná analýza poľa nezávislého slovenského dokumentárneho filmu v kontexte financovania Audiovizuálnym fondom
Miroslav Vlček