Využití Perlinova šumu pro generování interaktivních abstraktních děl – Bc. Jan Rylich
Bc. Jan Rylich
Bakalářská práce
Využití Perlinova šumu pro generování interaktivních abstraktních děl
Interactive Abstract Art Based on Perlin Noise
Anotace:
Obsahem této práce bylo navrhnutí a implementace Perlinových čar, neboli pseudo-náhodných čar generovaných za pomocí Perlinova šumu, ve virtuální realitě. Dále byla rozšířena aplikace pro virtuální realitu VRECKO o Perlinovy čáry. Implementace umožňuje jak automatické, tak interaktivní generování čar. Pro vylepšení vizuálního efektu byl použit systém částic a několik nástrojů, které umožňují interaktivní …víceAbstract:
The aim of this thesis was to design and implement the Perlin lines, or pseudo-random lines generated with using Perlin Noise. Further, the application of virtual reality VRECKO was extended by Perlin lines. The implementation allows both automatic and interactive generating of lines. Particle system and several tools that allow interactive rendering lines, enhance the visual effect.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l7j5e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lukáš Kalčok
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.