Bc. Daniel Němec

Bakalářská práce

Mobilní marketing v ČR

Anotace:
Bakalářskou prací, pro kterou jsem si zvolil téma mobilní marketing v ČR, řeším problematiku možností, způsobů a forem využití mobilního marketingu pro potenciální podnikatele a firmy, kteří tento druh marketingu ještě ve své podnikatelské činnosti nevyužívají. Pomocí literární rešerše, zkoumání, pozorování, srovnávání a také pomocí řízeného rozhovoru objasňuje tato práce základní pojmy potřebné k …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of methods, ways, opportunities, makings, costs, needed skills and knowledge for implementing the mobile marketing to business for companies or businessmen, which arent using the mobile marketing in their business yet. The aim of this thesis is to help these companies and businessmen with implementing the mobile marketing into their business. By literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích