Hodnocení v hudební výchově u žáků 2. stupně základních škol – Gabriela GAJDOŠOVÁ
Gabriela GAJDOŠOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení v hudební výchově u žáků 2. stupně základních škol
Evaluation of music lesson students at lower-secondary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení v hudební výchově u žáků druhého stupně základních škol na vybraných školách Moravskoslezského kraje. Součástí této problematiky je i pandemická situace, která zasáhla do průběhu hudební výchovy. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická obsahuje dva oddíly, přičemž první popisuje celkové téma hodnocení, jeho funkce a formy, motivaci …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with theme issues evaluation of music lesson students at lower-secondary school at selected schools in Moravian-Silesian region. Included with this issues is pandemic situation, which affected in progress music lesson. Work is divided into theoretical and practical part. Theoretical contains two sections, where the first describing all theme evaluation, its function and form …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2022
- Vedúci: doc. PhDr. Veronika Ševčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAJDOŠOVÁ, Gabriela. Hodnocení v hudební výchově u žáků 2. stupně základních škol. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Music Training with Focus on Education / 3-hv-ma
Práce na příbuzné téma
-
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Realizace závěrečného slovního hodnocení na prvním stupni základních škol v České republice
Tereza Loučková -
Reakce žáků, rodičů a učitelů ve vybrané škole na změnu závěrečného hodnocení
Michaela Tomková -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci se zaměřením na pracovní úrazy na základních školách
Petra Peschelová -
Komparace hodnocení žáků na české základní škole a na britské základní škole.
Tereza PRÁGLOVÁ -
Postoje žáků 1. stupně ZŠ ke škole
Eliška Guralová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Vliv edukace na znalosti a postoje žáků 2. stupně ZŠ týkající se zdravého životního stylu
Nikol Konečná