Ambush marketing v souvislosti s olympiádou v Pekingu – Jan Mátl
Jan Mátl
Bachelor's thesis
Ambush marketing v souvislosti s olympiádou v Pekingu
Ambush marketing related to Olympic Games in Beijing
Abstract:
Anotace Práce popisuje fenomén Ambush marketingu a identifikuje jeho možné využívání v souvislosti s olympiádou v Pekingu.Abstract:
Annotation Work describes a phenomenom of Ambush marketing and identifies his possible exploitation in connection with The Olympic games in Beijing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 9. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15232
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Pavel Král
- Reader: Jiří Dvořák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15232
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Podmínky využívání zbrojní licence při podnikání
Jiří Marvan -
Ochrana duševního vlastnictví v prostředí MSP (patenty, licence, ochranné známky)
Jakub Fadrhonc -
Veřejné licence v českém a evropském právu
Michal Reinöhl -
Zdanění odměn za licence k duševnímu vlastnictví
Anna Slánská -
Licence
Markéta PATÍKOVÁ -
Zavedení licence Microsoft A3 v ZŠ Slavičín -Vlára
Patrik JANOTA -
Licenční závazky s akcentem na veřejné licence
Vojtěch HUDEC -
Bankovní licence v ČR, EU, Švýcarsku a Číně
Tomáš Máčady