Třínápravový podvozek pro dieselelektrickou lokomotivu – Ing. Lukáš Haupt
Ing. Lukáš Haupt
Diplomová práce
Třínápravový podvozek pro dieselelektrickou lokomotivu
Three axle bogie for a diesel-electric locomotive
Anotace:
Práce je zaměřena na návrh koncepce nového třínápravového podvozku pro dieselelektrickou lokomotivu určenou pro tratě s rozchodem 1520 mm. Součástí práce je rešerše současných třínápravových lokomotivních podvozků. Cílem je pak navrhnout svislé vypružení v obou stupních pro hmotnost na nápravu 20 t/n a 23 t/n, vyšetřit postavení lokomotivy v oblouku o poloměru 120 m a provést konstrukční návrh tažně …víceAbstract:
This thesis is focused on tehcnical design conception of new three axle bogie for dieselelectric locomotive for the track gauge 1520 mm. This thesis includes description of actual three axle bogies for locomotives. The target of this thesis is technical design primary and secondary suspension for axle louad 20 t/n and 23 t/n, examine locomotive situated in track curve by radius 120 m and technical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jan Kopal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Haupt, Lukáš. Třínápravový podvozek pro dieselelektrickou lokomotivu. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Kolejová vozidla
Práce na příbuzné téma
-
Sekundární vypružení osobních podvozků
Ondřej DVOŘÁK -
Konstrukční úprava vypružení motorového vozu řady M27.0
Bohuslav Langr -
Studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky
Michal Mihulec -
Studie vypružení a vedení dvojkolí přípojného železničního vozu
Karel VÍTOVEC -
Výpočet namáhání pryžových prvků použitých ve svislém vypružení kolejových vozidel.
František Šeránek -
MKP analýza ozubení s mikrogeometrickými modifikacemi s využitím konvenčního výpočtářského SW
Roman Potrok -
MKP analýza nárazovej skúšky modelu osobného automobilu zo stavebnice LEGO®
Zoja Barančoková -
MKP analýza stavebnicových systémů
Jakub Vasko