Difúze prodejen maloobchodního řetězce v České republice – Filip ŠKODA
Filip ŠKODA
Bachelor's thesis
Difúze prodejen maloobchodního řetězce v České republice
Diffusion of retail outlets in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je na příkladu řetězce, konkrétně britského koncernu Tesco, analyzovat proces difúze a jeho charakter na území České republiky. Práce se též blíže zaměřuje na jednotlivé typy obchodních jednotek zkoumaného řetězce. Hlavní metodou postupu a řešení je aplikace konceptu difúze inovací na našem území. V jednotlivě vytvořených mapových interpretacích je pak demonstrován vývoj sítě prodejen …moreAbstract:
The main task of this work is trough an example of the chain, namely the British company Tesco, analyze the process of diffusion and the nature of the Czech Republic. Work is also closely focused on the various types of spots of chain store at studied area. The main method of procedure and the solution is the application of the diffusion concept of innovation in our country. In the individually created …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2012
Accessible from:: 15. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Klapka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKODA, Filip. Difúze prodejen maloobchodního řetězce v České republice. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Regional Geography
Theses on a related topic
-
Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců
Pavla Vránová -
Vliv velkoobchodních prodejen na lokální maloobchod a spotřební chování
Jan Martiník -
Globalizace a prodejny potravin v lokalitě (případ prodejen s mléčnými produkty v Brandýse nad Labem)
Zuzana Jaworková -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights