Michal Baliamis

Master's thesis

Analýza vnímání privátních značek z pohledu mileniálů

Analysis of perception of private labels by millennials
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice privátních značek v maloobchodu a jejich vnímání z pohledu mileniálních spotřebitelů. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit a zanalyzovat vnímání privátních značek mileniálními spotřebiteli, tedy jak takto věkově vymezení spotřebitelé na privátní značky nahlížejí, jak často je kupují, co si myslí o jejich kvalitě a co je motivem k jejich nakupování. K …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the problematics of private lables in retailing and its perception by millennial shoppers. Main goal of the thesis is to determine and analyse perception of private labels by millennial shoppers, i.e. what shoppers of this age think of private labels, how often do they buy them, what do they think of its quality and what is their motive to buy them. In order to achieve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2020
  • Supervisor: Kamila Matysová
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81322