Bc. Stanislav Zámečník

Bakalářská práce

Využití prostředků podpory prodeje v organizaci

Use of Promotion Means in a Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení podpory prodeje ve zkoumaných společnostech a pomoc při získávání nových zákazníků. První část informuje o vymezení podpory prodeje, výhodách a omezeních podpory prodeje, cílech podpory prodeje, nástrojích podpory prodeje a o podpoře prodeje v prostředí B2B a B2C. Druhá část představuje vybrané podniky, jejich efektivní uplatňování podpory prodeje a komparaci …více
Abstract:
The main goal of this thesis is the evaluation of marketing support in the researched companies and the help with gaining new customers. The first part informs about the specification of marketing support, the benefits and the restrictions of marketing support, about its goals and tools and about the marketing support in environment of B2B and B2C. The second part represents chosen companies, their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace