Postavení značky Škoda na švédském trhu v letech 2014-2016 – Filip Šnajdr
Filip Šnajdr
Bachelor's thesis
Postavení značky Škoda na švédském trhu v letech 2014-2016
Position of Škoda on Swedish market from 2014 to 2016
Anotácia:
Závěrečná práce se zabývá postavením značky Škoda na švédském trhu v letech 2014-2016. Teoretická část vysvětluje marketingovou segmentaci trhu dle různých kriterií, tržní zacílení a umístění produktu, chování zákazníka a jeho vztah ke značce, analýzu konkurence a popisuje fleetový prodej. Praktická část se zaměřuje na švédský trh s novými automobily. Nejdříve je krátce představen importér Škoda Auto …viacAbstract:
This final thesis deals with Škoda position within Swedish market from 2014 to 2016. The theoretical part consists of various market segmentation approaches, targeting, positioning, customer behaviour and their relationship with brand, competitors analysis and fleet segment description. Practical part is focused on Swedish new car market, beginning with brief description of Škoda importer in Sweden …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Eva Šimková, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Benda, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Český a švédský trh s literaturou pro děti a mládež na počátku 21. století
Dana Paděrová -
Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh
Martina Gančarčíková -
Světový trh s žáruvzdorným vyzdívkovým materiálem do cementárenských pecí se zaměřením na švédskou firmu Höganäs Bjuf AB
Jana Macigová -
Evropský trh s elektrickou energií
Tomáš Kotulan -
Marketingový mix vybraného podniku s proteinovými doplňky na švédském trhu
Martina Kudrnová -
Evaluation of impact of government program for final car market on car dealers
Hans-Günther Barth -
The introduction of the new health care procedure for the Czech market
Adam Havran -
HOW AUTONOMOUS CARS WILL INFLUENCE THE CAR INSURANCE MARKET
Simone Pisano
Názov
Vložil
Vložené
Práva