Lucie Pánková

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Náš grunt, s.r.o., provozovatele konceptu farmářských potravin Náš grunt. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a navrhnout její možná zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na marketing, marketingový proces, strategický marketing, marketingový mix a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá situační analýzou a …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Náš grunt, s.r.o., the operator of the farm food concept Náš grunt. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and to suggest possible improvements. The theoretical part of the thesis is focused on the marketing, the marketing process, the marketing strategy, the marketing mix and SWOT analysis. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42229

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod